29 czerwca 2009

Prasówkowe wnioskowanie

Szybki przegląd sytuacji czyli prasówka po mniej lub bardziej klimatycznych blogach. Tematycznie bez większych zmian – te same baty na pośladki lub martwa cisza ewentualnie "blog o podanym adresie nie istnieje". No nie jedna exuległa w ramach oświecenia, że przez większość życia ulegała mężczyznom, którzy w większości nie byli tego warci teraz pisze o sobie z dużej literki i dominuje. A w każdym razie tak się jej zdaje. Nie moja dupa, nie mój bat ale śmieszy mnie do łez sytuacja, w której wielce-oddana-przeuległa-niewolnica-wielbiąca-przez-lata stwierdza, że bdsm to ułuda i coś takiego nie istnieje, a chwilę później wyżywa się na osobniku płci męskiej w imię tego samego bdsm, którego istnienie dwie chwile wcześniej zakwestionowała. I jeszcze motywacja – bo "chce się sprawdzić w roli dominy". No na litość boską trochę szacunku dla samej siebie wypada mieć i odrobinę konsekwencji w wypowiedzi, a nie się ośmieszać tak dokumentnie. Tym razem jednak początek poniedziałku okazał się być wyjątkowo zabawny.

I równie szybka konkluzja – bardzo się cieszę, że podjęłam decyzję o przeprowadzce na Bloggera gdzie istnieje opcja wyłączenia reklam. Wyjątkowo głupio się czyta o chłoście kiedy na końcu linijki pojawia się sponsorowany box o wdzięcznym tytule "Parkiet tanio – usługi W-wa", a po przypinanych klamerka następne zdarzenie zaczyna się od słów "Masz rzadkie włosy?". "Producent łańcuchów – Mostostal Met" jakoś się jeszcze wpisuje tematycznie ale "Silikony pianki kleje" już nie bardzo. Na koniec moje faworytki - "Expert kontra próchnica" i "Monitor Polski B". Taka jest cena za onetowyznania, bo tak się jakoś poskładało, że wszystkie autorki 'topten' klimatycznych blogów piszą je na Onecie właśnie. Niby reklama wszechobecna jest i dziwić przestaje ale kaleczy mój zmysł estetyki. Po prostu.

4 komentarze:

poprostuzycie pisze...

Mam takie samo zdanie na temat Onetu :)))))

goodgirl pisze...

Ktokolwiek godny uwagi czy sam chal, o czcigodna, oswiecona zoozo?;) Wiem, ze latwo krytykowac, za to pochwla wymaga nieco wiekszej odwagi...
A tak wlasciwie, dlaczego przejscie na druga strone bata jest az tak godne potepienia? Czy ewolucja jest zakazana w zwiazkach bdsm?

Idalia pisze...

Bo widzisz droga goodgirl, zooza jaka jest każdy widzi. Zawsze uzurpowała sobie prawo do mówienia innym co i jak mają robić oraz co i jak mają myśleć. Ona tak po prostu ma - jak sobie wbiła w tę śliczną główkę, że jestem bem, tak jej już zostało. Faktycznie zoozo - nie twoja dupa, nie twój bat (btw, ciekawe czemu Azael wykreślił cię z ulubionych - ja wiem:) i ciekawe czemu ja piszę do ciebie z Małej literki?) Ukłony soczyste....

Idalia pisze...

Ach, jeszcze jedno - naprawdę mi miło zoozińcu, że tak intensywnie śledzisz to co piszę:)) ja niestety nie mam czasu się zrewanżować tym samym...