31 maja 2006

Dajmy się zaskoczyć miłości

Nie kupujmy
marzeń
jak mebli,
nie bądźmy
zanadto
przebiegli,
nie wstydźmy się własnej nagości,
tylko dajmy, dajmy, dajmy się zaskoczyć miłości.
Nie paktujmy
z panem Bogiem,
z panem diabłem,
nie mówmy,
że jest głupie,
to co nagłe,
zamknijmy stare życie
na klucz, na dwa,
wystarczy spuścić ze smyczy
to słowo "ja", "ja", "ja"...
Nie kupujmy
nieba
na kredyt,
nie planujmy
szczęściani biedy,
nie grajmy w dwa życia jak w kości,
tylko dajmy, dajmy, dajmy się zaskoczyć miłości.
Niech przyjdzie
zbyt nagle
zdyszana,
niech nie da
dotrwać
do rana,
niech przyjdzie nie na czas,
nie w porę,
niech krzyknie: "Gore... gore, gore, gore..."
Zamknijmy stare życie
na klucz, na dwa, na trzy,
wystarczy spuścić ze smyczy
to słowo, jedno słowo: "my", "my", "my"...
Niech przyjdzie
znienacka
zdyszana,
niech nie da
doczekać
do rana,
niech przyjdzienie na czas,
nie w porę,
iech krzyknie:"Gore, gore, gore, gore!..."
Agnieszka Osiecka

Zacna to myśl i słowa pięknie dobrane. Pozwolę zawsze zaskoczyć euforii, emocjom i zatraceniu. A już najbardziej w najmniej odpowiednim miejscu i czasie. Za krótkie jest życie, żeby wzbraniać się przed tym co przynosi rozkosz. I tylko słów czasami brakuje... wtedy niech mówią dłonie, języki i oczy. Niech zamknąwszy powieki umrę by znów się narodzić. Nowa ja. Od poprzedniej silniejsza.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

dzięki amigo! wielki post!

Anonimowy pisze...

Dzięki za dobre rzeczy