29 sierpnia 2005

Szanujmy wspomnienia

"Zazdroszczę ci - ty żyjesz wspomnieniem i wspomnienia nikt ci nie odbierze..." - tak napisał Ktoś, kto wraz ze mną tworzył moje wspomnienia.Tak. Wspomnienia są bardzo ważne dla mnie. Są częścią mnie. Troszczę się o nie, żeby były zawsze świeże, pełne emocji. To kawałki mnie zastygłe w obrazie lub słowie niczym owad w kropli bursztynu. Są wieczne. Niezniszczalne. Kto wie, kiedy będę ich potrzebować – bo, że będę potrzebować nie mam wątpliwości. Wtedy, kiedy będzie ciemno i źle a najpiękniejsze ze wspomnień pozwolą wyczarować patronusa… Pani Rowling też zna prawdę o wspaniałych wspomnieniach, podobnie ja Skaldowie…

Szanujmy wspomnienia
Co było, to było, co może być - jest
A będzie to co będzie
Lecz zawsze to miło, że nie brak nam miejsc
Do których wracamy pamięcią
Gonimy za szczęściem, sięgamy do gwiazd
Na gwałt świat chcemy zmieniać
Lecz to najważniejsze, co żyje gdzieś w nas
Panowie, szanujmy wspomnienia
Szanujmy wspomnienia, smakujmy ich treść
Nauczmy się je cenić
Szanujmy wspomnienia, bo warto coś mieć
Gdy zbliży się nasz count desiere
Jak było tak było, dziś prawo do róż
Ma nawet żart i plotka
Czy flirt był, czy miłość, nie zmieni się już
Ta pani w tamtego podlotka
Z tygodnia na tydzień, oddala się dzień
Świecący w smudze cienia
Lecz, żeby go widzieć, wystarczy to chcieć
Panowie, szanujmy wspomnienia
Szanujmy wspomnienia, smakujmy ich treść
Nauczmy się je cenić
Szanujmy wspomnienia, bo warto coś mieć
Gdy zbliży się nasz count desiere

Wspomnienia są zawsze bez wad!

============

zbieracz koralików 2005-08-30 18:05:58 158.75.212.207
tak... szanujmy wspomnienia, zbierajmy je jak koraliki na nitkę, by mieć czym bawić się gdy zdobywać już nowych nie będzie można. Mój koralik już masz w kolekcji - więcej dać ci nie mogę. Ja także mam twój koralik, lecz nie potrafię jeszcze bawić się swoim sznurem... za mało w nik koralików - potrzebuję wiecej. Ale ten jeden który mi dałaś jest niezwykły i choć dziś nie potrafię się nim cieszyć tak bardzo jak powinienem, gdyż pragnienie kolejnych przyćmiewa mi oczy, to kiedyś do niego wróce i będę go w palcach obracał i wróca przezyte chwile i emocje. Dziękuję za ten koralik.

Brak komentarzy: