8 czerwca 2006

Stare Miasto fetyszuje

Zacieram łapki bo coś się dzieje. No ale od początku. Po totalnym fiasku ubiegłotygodniowego mokotowskiego fetyszowania (siedem – słownie siedem – sztuk ubranych ja trzeba) w szranki stają jutro dwa warszawskie kluby. M25 (tfuuu) ze spektaklem i TombaTomba z imprezą fetyszową. Na Mińską się nie wybieram, bo i po co – stosunek klubu do dresscode znam – raz wystarczyło. Ale staromiejski lokalik to jeszcze całkiem czysta karta na mojej osobistej mapie atrakcji. Dresscode co prawda sugerowany a nie obowiązkowy więc nie należy się spodziewać rewelacji. Ale! No właśnie ale uważam, że czas wypełznąć z szafy i zacząć przyzwyczajać ludzików do swojego widoku. Jak będziemy się spotykać konspiracyjnie to na uczciwą imprezę z prawdziwego zdarzenia nie ma co liczyć. A tak proszę bardzo. Zaktywizowane jednostki są w stanie się skupić, czasami trzeba tylko odpowiednio głośno i często powtarzać gdzie i kiedy.

Od rana mam dobry humor i tak ma pozostać. A biorąc pod uwagą, że może się nas zebrać jakiś tuzin to już my stanowimy niezła imprezę. A reszta nich się patrzy jak dorośli się bawią. Oj tak, tak paluchy już by chciały cos gładkiego i śliskiego podotykać. Mniam. Ciągle nie zdecydowałam co na siebie włożyć. Jedno jest pewne – czerwień. No i premiera butków, za które mogłam zostać wygnana z domu, ale nie zostałam. „Jezu jak się cieszę, z tych króciutkich wskrzeszeń…” no właśnie choćby nawet i krótko było (znaczy będzie czy tak czy siak, w końcu na lotnisku mam się odmeldować o szóstej z minutami) to uważam, że warto. Choćby dlatego, żeby zobaczyć parę zdziwionych twarzyczek i poprzytulać się z do kilku gładkich i śliskich. Mrrrrrrrrr już się nie mogę doczekać. Ciekawe czy będzie taka impreza, na która Pan mi pozwoli iść w czapsach, tak jak się w nich chodzić powinno. Może… ale to już raczej zamknięta, typu Rasko. No, ale to raczej po wakacjach… no chyba, że na powitanie lata…

Do zobaczenia jutro na Brzozowej. Zostawcie strach w domu, niech pilnuje obaw utulonych do snu.

Brak komentarzy: